Szobafogság /Pinprick/
Nagy Ervin a legjobb korban van, hiszen megőrülnek érte a nők, legyen az anya, vagy lánya, így mindegy ha mindkettőnek csapja a szelet ugyanabban a házban. A Kaméleon után egy ilyen szerepben? Most már senki nem fogja lemosni róla a szélhálmos jelzőt, akiben nem illik megbízni, de legalább szembesíti a nőket és bemutatja a naív férfiaknak, hogy a papucskodással sokra nem megyünk, mint ha eljátsszuk a csúnya bácsit. De bármennyire is egyszerűnek tűnik az alaptörténet, valamivel több van a háttérben, mint elsőre gondolnánk.
A Szobafogság egy elég komor hangulatú angolul beszélő magyar pedofil thriller, szép fényképezéssel, jó, bár kicsit túlzásba vitt hangvágással, ami nem jelenti, hogy nem hatásos. A csendesebb, óvatosabb hangtónusok elősegítik, hogy beleélje magát az ember a kis család történetébe, még ha önmagában nem is olyan eget rengető konfliktusról van szó, a feszültségfaktor már az elején megfelelő szinten van. Ez a végéig nem is nagyon csökken, csupán bonyolódik a szituáció, és közben megfigyelhetjük Nagy Ervin játékát, ami egyelőre még nem mutat fel túl sok alternatívát, viszonylag meggyőző tud lenni a karaktere.
Kifejezetten élvezhető filmként éltem meg a Pinprick c. thrillert, amit mindenképpen ajánlok olyan szülőknek, akik ritkán néznek be gyermekük ruhásszekrényébe, mert ki tudja, mit vagy kit rejtegetnek ott.