HTML

Blockbusters, avagy "mit nézel"

Amatőr kritikus vagyok, megmagyarázom a Pókembert! Blockbusters, neve hasonlít a Ghostbustershez (Szellemírtók), ami egy blockbuster volt, azaz sokan nézték meg. Innen a cím.

Friss topikok

Na még egyszer Avatar képek

Repce Manó 2009.10.25. 12:52

Mivel az előző projektem sajnos kudarcba fulladt, ezért linkelem azt az oldalt, ahol James Cameron nagyon várt sci-fi kalandfilmjéből láthatunk akár bazi nagy képeket. Az előző bejegyzés marad az információk miatt. Lentebb pedig kisebb felbontásban a kedvencemet. Azt hiszem belezúgtam a lenti na'vi csajba. Tudom, ez perverz.

Címkék: avatar képek james cameron navi

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blockbusters.blog.hu/api/trackback/id/tr411473689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azuu 2009.10.25. 21:38:10

Látom már nagyon éhes vagy egy kedves mosolyú hölgy társaságára :D

Repce Manó 2009.10.26. 10:48:39

Társaság az van bőven, de egyik sem kék:) Na majd jövőre a Hupikék törpikék 3D :)

queenga 2009.10.31. 16:07:02

Kék a kökény, recece:) Nem a repce, nem a kislány - az sok minden más... Be kell érned ilyen sápadtrózsaszín egyedekkel, ha tapintásos élményekre is vágysz a vizionálisakon túl:)

GutBesserWasser · http://blog.gutbesserwasser.com 2011.06.20. 14:02:06

Ne bánd, hogy belezúgtál. Neytiri karaktere szándékosan lett olyanra készítve, hogy belezúgjunk.
Ha nem lenne foglalt, én is ráhajtanék, mihelyst rájövök arra, hogyan kell a gravitáció ellenében dolgozni anélkül, hogy támaszkodnék valamin. Mert én meg az erdőbe, a pandorai élővilágba, és Eywa "isteni" valóságába lettem szerelmes.
süti beállítások módosítása